+Follow|Dashboard
#2NE1
Saturday, 5 May 2012 | 22:36 | 0 comments

Jawab salam tu -..- Ce dengar lagu, Lagu girls generation (http://www.youtube.com/watch?v=SH7FECPILcc&feature=player_embedded#!) Tu link dye. nak dengar lagu sambil tengok video die ad dekat link tu. lagu die bole tahan laa. iha memang minat K-pop. ohyeaa. sekarang bukan cerita tentang K-pop.

Hari Rabu minggu ni , Iha kan ad prlawanan bola baling. Seperti yang dikatakan dalam entry yang lepas. kawasan tanjung dapat masuk semi final. dan hari jumaat lepas, kitorang telah berlawan dengan kawasan jasin tak silap laahh. Kfine, memang  bangga gilaa kan. Sbb kitorng menang. kitorang dapat masuk pusingan akhir. budak laki pulak kalah dengan kawasan Masjid Tanah (sk lubok redan). diorang dapat masuk pusingan akhir tapi menentu kan no 4 atau no 3 je,

kitorang kene bertemu dgn ayer keroh balik , untuk mennentukan no 1 atau no2 , kitorang lawan punye lawan. sekali ayer keroh dapat masukkan gol 2 kali berturut-turut. budak tanjung masih kosong. pastu waktu nk akhir-II tu kitorang punye gol keeper terbaik tangan terseliur. perghhh. putus harapan waktu tu. So, Sofina kene ganti tempat die. lepas nak akhir -akhir tu, Si izzaty preston dapat jaringkan gol. tapi satu je. 2-1 kitorang kalahhh. 
The Song

LED APPLE - Sadness

Navigation


2NE1 BIGBANG YGFAMILY


Credit

Basecode :Hnie Yeollie
Top Button :AliaLJoe
Template by :Amirah Adilah
Image by :We♥it
Header by :Izyan
8" target="_blank">Twitter |